Reklamácia tovaru

Ako postupovať, ak chcem reklamovať tovar?

Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, mechanicky nepoškodený spolu s reklamačným formulárom.

Do formulára treba uviesť.

- meno, adresu,tel.kontakt alebo email, číslo objednávky

- dôvod reklamácie

- spôsob riešenia :

1. pri schválení reklamácie výmena za iný tovar

2. oprava reklamovaného tovaru

3. vrátenie finančných prostriedkov ihneď na váš účet

Tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom zašlite na adresu: AT trade,s.r.o., Adama Štrekára 37,91708 TRNAVA.

Reklamácia bude vybavená do 30 dní od obdržania zásielky.

O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

Záručná doba je zo zákona stanovená na 24 mesiacov odo dňa uskutočnenia nákupu.

Ak máte nejaké otázky, kontaktujte nás na tel.čísle: 0948726361

reklamačný formulár.pdf