Reklamácia tovaru
Ako postupovať, ak chcem reklamovať tovar?
Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, mechanicky nepoškodený spolu s reklamačným formulárom.
Do formulára treba uviesť.
- meno, adresu,tel.kontakt alebo email, číslo objednávky
- dôvod reklamácie
- spôsob riešenia :
1. pri schválení reklamácie výmena za iný tovar
2. oprava reklamovaného tovaru
3. vrátenie finančných prostriedkov ihneď na váš účet
Tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom zašlite na adresu: AT trade,s.r.o., Adama Štrekára 37,91708 TRNAVA.
Reklamácia bude vybavená do 30 dní od obdržania zásielky.
O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
Záručná doba je zo zákona stanovená na 24 mesiacov odo dňa uskutočnenia nákupu.
Ak máte nejaké otázky, kontaktujte nás na tel.čísle: 0948726361